miercuri, 9 martie 2016

Este 8 Martie ziua noastră ?

Chiar dacă peste an avem multe sărbători frumoase, pentru noi ca femei şi mame luna martie este o lună de răsfăţ.
Ieri am  sărbătorit şi poate ne simţim un pic mai speciale deşi lupta noastră o dăm în fiecare zi a anului. Simţi şi tu la fel ?
Mergând ieri prin cartiere şi vorbind cu femeile am văzut dincolo de feţe şi rolurile pe care le jucăm în fiecare zi, mame, fiice, bunici, soţii, cariere, slujbe. Am văzut femeia muncind. Am văzut sufletul puternic care stă în spatele fiecărei femei, am văzut caracter şi forţa, am văzut mândrie şi acea lumină care trece dincolo de ridul subţire apărut la colţurile ochiului.
M-am regăsit şi mi-am amintit de ce port această luptă care pentru unii este de neînţeles, această luptă care se presupune că e doar a bărbaţilor, aceea de a face din comunitatea noastră un loc mai bun. Ziua de ieri m-a făcut şi mai hotărâtă.
Noi femeile înţelegem cel mai bine ce înseamnă un cămin sigur, ce înseamnă perspectivă pentru copiii şi nepoţii noştri şi facem asta în fiecare zi aproape instinctiv. Noi femeile facem din oraşul nostru ceva mai bun tocmai pentru că este căminul nostru mai mare.
Pentru asta îţi mulţumesc şi azi şi  mâine şi îţi spun : La mulţi ani femeie !

P.S. Vreau să îmi fii alături alături ca şi până acum iar dacă acest mesaj rezonează cu tine îmi poţi lăsa un comentariu mai jos.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu