duminică, 29 iulie 2012

Gânduri în ziua de 29.12.2012. Despre referendum.

     Am ales să-mi exercit cel mai important drept conferit de sistemul democratic, acela de a vota, de a-mi exprima opţiunea cu privire la o problemă de interes naţional, cu privire la direcţia spre care se îndreaptă ţara noastră.
     Am votat pentru schimbare şi pentru a readuce stabilitatea politică şi pentru a recredibilita instituţiile statului, instituţii defăimate şi destabilizate de atitudinea şi modul în care a înţeles Traian Băsescu să-şi exercite funcţia de preşedinte, antagonizând toate categoriile sociale şi umilind de asemenea: profesori, medici, bugetari, tineri, pensionari, mame, copii şi mulţi alţii.
      Traian Băsescu avut mereu o atitudine conflictuală, nicidecum un rol de mediator.
      Acţiunea de suspendare a fost una legitimă, ea fiind efectul comportamentului acestuia.
    Un astfel de preşedinte, care nu respectă principiul separaţiei puterilor în stat şi independenţa justiţiei, care a iscat adevărate crize în cadrul instituţiilor, nu mă mai reprezintă pe mine în calitate de cetăţean.
    Îi indemn pe toţi cetăţenii să meargă la vot şi să-şi exprime în mod liber opţiunea. Atitudinea democratică este să te prezinţi la scrutin şi să votezi aşa cum iţi dictează conştiinţa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu